Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta.
Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu (faktura VAT, paragon)
Naprawy gwarancyjne realizowane są przez Sklep firmowy ANZYS
Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie bądź opakowanie zastępcze o takich samych parametrach.
W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
Prosimy dołączyć kopię dokumentu zakupu wraz z opisem problemu, a następnie odesłać na adres:
Zakład Stolarski ANZYS Zygmunt Sitarz ul.Kolejowa 572 34-210 Zembrzyce
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do Sklepu.
W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.
Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę.
Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty.
W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia uszkodzenia faksem/e-mail w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki (Fax. (033) 874 60 43).
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia produktu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
Oceny zasadności reklamacji dokonuje producent.
W przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie wynika z niewłaściwego użytkowania towaru, lub innych przyczyn niezawinionych przez producenta, Kupujący zobowiązany jest pokryć koszt odesłania towaru z powrotem pod swój adres. Jeśli Kupujący wykaże chęć naprawy towaru przez producenta i jeśli będzie to możliwe od stony technicznej, zostanie to wykonane na odrębne zlecenie Kupującego i za odrębną opłatą.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
ANZYS stara się dbać o to, aby Kupujący mógł posiąść wiedzę niezbędną do właściwego i długotrwałego użytkowania produktu, a tym samym aby pomóc Kupującemu uniknąć uszkodzeń wynikających z zaniedbań w użytkowaniu. Odpowiadamy na każdy e-mail, udzielamy także konsultacji telefonicznych. W przypadku wątpliwości – proszę pisać i dzwonić.