Polityka prywatności
Polityka prywatności ma za zadanie pokazać Ci w jaki sposób gromadzimy, przetwarzamy i chronimy Twoje dane osobowe w naszej firmie oraz jakie prawa w związku z tym przysługują Tobie i jak możesz z nich skorzystać
Podstawa prawna
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), zwanego powszechnie: RODO. W zakresie nieuregulowanym przez RODO przetwarzanie danych osobowych jest regulowane przez Ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą jest: Teresa Sitarz-Fidelus prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AANGOO Teresa Sitarz-Fidelus wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Kolejowa 572, Zembrzyce 34-210, NIP 5521597546, REGON 526956257, adres poczty elektronicznej: biuro@anzys.pl, numer telefonu oraz faksu: 33 8746043. (zwana dalej Administratorem).
Podanie Państwa danych osobowych jest warunkiem współpracy i brak takiej zgody skutkuje odmową realizacji Państwa zleceń. Dbamy o to, aby te dane były odpowiednio zabezpieczone, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami, kierując się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych.
Cel przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w celu prowadzenia działalności gospodarczej, w tym:
- przyjęcia i realizacji zleceń, zapewnienia poprawnej jakości świadczonych przez nas usług, wytworzenia zleconych towarów (art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO)
- wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym tworzenia umów oraz wystawiania i przechowywania paragonów i faktur oraz dokumentów księgowych
- dane osobowe mogą być/są też przetwarzane w celach wynikających z odrębnych przepisów prawa w tym m.in. celów podatkowych i rachunkowych, księgowych oraz kadrowych (w tym ewidencji pracowników, jak również potencjalnych danych rekrutacyjnych za uprzednią pisemną zgodą osoby aplikującej)
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit f) RODO), np. w celu ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń (m.in. procesy windykacyjne),
- odpowiedzi na Państwa pytania, wnioski, skargi
w szczególności:
- obsługi zamówień/zleceń,
- dostawy towaru do klienta,
- współpracy/kooperacji z podwykonawcami i podmiotami trzecimi współpracującymi przy realizacji zleceń i wytworzenia towarów i usług oraz ich logistyki,
- kontaktu pomiędzy stronami transakcji,
- dokonywania płatności związanych z realizacją zleceń,
- wystawiania dokumentów księgowych,
- obsługi umów o pracę/o dzieło/zlecenia a podstawą prawną są przepisy kadrowo-księgowe dotyczące umów o pracę/o dzieło/ zlecenia,
- prowadzenia obustronnej korespondencji,
- prowadzenie dozwolonych działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług Administratora, przez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za zgodą użytkownika - przez e-mail lub/i telefon.
3. Odbiorcy danych
Dane osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom. Odbiorcami Państwa danych są:
- podmioty przetwarzające, którym Administrator zleci czynności przetwarzania danych w oparciu o zawartą umowę powierzenia danych osobowych (w szczególności biuro rachunkowe prowadzące księgowość i kadry firmy), firmy windykacyjne, dostawcy, firmy transportowo/kurierskie tylko i wyłącznie w celu realizacji umów i zamówień,
- upoważnieni pracownicy Administratora, zgodnie z zakresem swoich obowiązków.
Dane osobowe nie są przekazywane w celach marketingowych.
4. Czas przechowywania
Dane osobowe przechowywane są przez okres wykonywania zlecenia/umowy, a po tym czasie, przez okres wymagany przepisami prawa (np. obowiązki przechowywania dokumentów księgowych, obowiązki wynikające z przepisów podatkowych lub rachunkowych), czy w zakresie konieczności ochrony roszczeń administratora. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego.
5. Uprawnienia
Przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania kontaktując się z administratorem telefonicznie tel. +48 338746043, mailowo biuro@anzys.pl lub drogą pocztową pod adresem siedziby Administratora. Przysługuje Pani/Panu także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
————-
Warto pamiętać:
- po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszej witryny kliknij na link "wyloguj"
- nikomu nie udostępniaj loginu i hasła do Twojego konta
- Nigdy nie zwracamy się do Użytkowników o udostępnienie nam loginu lub hasła. W sieci jest wiele osób które mogą chcieć uzyskać od Ciebie informacje na Twój temat i użyć ich przeciwko Tobie lub innym osobom