Polityka prywatności

 

 

Polityka prywatności ma za zadanie pokazać Ci w jaki sposób gromadzimy, przetwarzamy i chronimy Twoje dane osobowe w naszej firmie oraz jakie prawa w związku z tym przysługują Tobie i jak możesz z nich skorzystać

 

Podstawa prawna

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1), zwanego powszechnie: RODO. W zakresie nieuregulowanym przez RODO przetwarzanie danych osobowych jest regulowane przez Ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą jest: Teresa Sitarz-Fidelus prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą AANGOO Teresa Sitarz-Fidelus wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Kolejowa 572, Zembrzyce 34-210, NIP 5521597546, REGON  526956257, adres poczty elektronicznej: biuro@anzys.pl, numer telefonu oraz faksu: 33 8746043. (zwana dalej Administratorem). 

Podanie Państwa danych osobowych jest warunkiem współpracy i brak takiej zgody skutkuje odmową realizacji Państwa zleceń. Dbamy o to, aby te dane były odpowiednio zabezpieczone, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami, kierując się przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych.

Cel przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w celu prowadzenia działalności gospodarczej, w tym:

  • przyjęcia i realizacji zleceń, zapewnienia poprawnej jakości świadczonych przez nas usług, wytworzenia zleconych towarów (art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO) 
  • wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym tworzenia umów oraz wystawiania i przechowywania paragonów i faktur oraz dokumentów księgowych
  • dane osobowe mogą być/są też przetwarzane w celach wynikających z odrębnych przepisów prawa w tym m.in. celów podatkowych i rachunkowych, księgowych oraz kadrowych (w tym ewidencji pracowników, jak również potencjalnych danych rekrutacyjnych za uprzednią pisemną zgodą osoby aplikującej)
  • realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit f) RODO), np. w celu ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń (m.in. procesy windykacyjne), 
  • odpowiedzi na Państwa pytania, wnioski, skargi 

w szczególności:

  • obsługi zamówień/zleceń,
  • dostawy towaru do klienta,
  • współpracy/kooperacji z podwykonawcami i podmiotami trzecimi współpracującymi przy realizacji zleceń i wytworzenia towarów i usług oraz ich logistyki,
  • kontaktu pomiędzy stronami transakcji,
  • dokonywania płatności związanych z realizacją zleceń,
  • wystawiania dokumentów księgowych,
  • obsługi umów o pracę/o dzieło/zlecenia a podstawą prawną są przepisy kadrowo-księgowe dotyczące umów o pracę/o dzieło/ zlecenia,
  • prowadzenia obustronnej korespondencji,
  • prowadzenie dozwolonych działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług Administratora, przez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za zgodą użytkownika - przez e-mail lub/i telefon.

3. Odbiorcy danych 

Dane osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom. Odbiorcami Państwa danych są:

  • podmioty przetwarzające, którym Administrator zleci czynności przetwarzania danych w oparciu o zawartą umowę powierzenia danych osobowych (w szczególności biuro rachunkowe prowadzące księgowość i kadry firmy), firmy windykacyjne, dostawcy, firmy transportowo/kurierskie tylko i wyłącznie w celu realizacji umów i zamówień,
  • upoważnieni pracownicy Administratora, zgodnie z zakresem swoich obowiązków.

Dane osobowe nie są przekazywane w celach marketingowych. 

4. Czas przechowywania

Dane osobowe przechowywane są przez okres wykonywania zlecenia/umowy, a po tym czasie, przez okres wymagany przepisami prawa (np. obowiązki przechowywania dokumentów księgowych, obowiązki wynikające z przepisów podatkowych lub rachunkowych), czy w zakresie konieczności ochrony roszczeń administratora. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego. 

5. Uprawnienia

Przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania kontaktując się z administratorem telefonicznie tel. +48 338746043, mailowo biuro@anzys.pl lub drogą pocztową pod adresem siedziby Administratora. Przysługuje Pani/Panu także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

————-

 

Warto pamiętać:

  • po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszej witryny kliknij na link "wyloguj"
  • nikomu nie udostępniaj loginu i hasła do Twojego konta
  • Nigdy nie zwracamy się do Użytkowników o udostępnienie nam loginu lub hasła. W sieci jest wiele osób które mogą chcieć uzyskać od Ciebie informacje na Twój temat i użyć ich przeciwko Tobie lub innym osobom

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl